

DLA FIRM
Segmentowe bramy przemysłowe
Informacje ogólne
Bramy segmentowe Beditom przeznaczone są do zabudowy otworów bramowych zarówno w budownictwie przemysłowym jak i komercyjnyo-handlowym. Z uwagi
na doskonałe właściwości użytkowe i funkcjonale idealnie nadają się do wszelkich obiektów użyteczności publicznej, zakładów przemysłowych, garaży zbiorczych, myjni,
warsztatów, magazynów itp.
Płaszcz bramy
Płaszcz bram St40 zbudowany jest ze stalowych segmentów (paneli) o grubości 40 mm, gdzie rdzeń segmentu stanowi bezfreonowa pianka poliuretanowa o gęstości ok. 42 kg/m3. Od zewnątrz i wewnątrz blachy stalowe ocynkowane malowane farbami poliestrowymi.
Uszczelka dolna bramy przylegająca do podłoża montowana jest na dolnej krawędzi dolnego segmentu, górna uszczelka przylegająca do nadproża montowana jest na górnej krawędzi ostatniego panela bramy. Uszczelki wykonane są z trwałego i wysoce elastycznego modyfikowanego EPDM w kolorze czarnym. Uszczelnienie pomiędzy poszczególnym segmentami bramy zapewniają specjalne uszczelki międzysegmentowe z elastycznej pianki poliuretanowej. Okucia boczne segmentów bram wykonane są z ocynkowanej blachy stalowej. Zawiasy boczne regulowane jak i środkowe stanowią elementy łączące poszczególne segmenty bramy tworząc jednolity płaszcz.
Płaszcz bram AluDoor zbudowany jest z segmentów (paneli) aluminiowych przeszklonych, dolny standardowo pełny typu St40 o przetłoczeniu
niskim. Segmenty aluminiowe o grubości 40 mm bez przegrody termicznej, z wypełnieniem pojedynczą lub podwójną szybą akrylową.
Opcje przeszkleń
Konstrukcja prowadnic
Konstrukcja prowadzeń wykonana z profilowanych elementów stalowych uniemożliwijących wypadnięcie łożyskowanych rolek nylonowych. Wszystkie elementy prowadnic
ocynkowane. Prowadnice pionowe wyposażone są w uszczelki przylegające do płaszcza bramy znajdującej się w pozycji zamkniętej. Prowadnice poziome standardowo usztywniane są w celu wzmocnienia stabilności konstrukcji profilem stalowym.
Wyważenie bram
Bramy wyposażone są w układ sprężyn skrętnych umożliwiających ręczne podnoszenie lub też współpracujących z napędem elektrycznym.
Zaprojektowane na min. 25 tys cykli otwarć/zamknięć dla wszystkich typów bram. Sprężyny standardowo zabezpieczone są antykorozyjnie poprzez ocynkowanie lub lakierowanie proszkowe. Sprężyny montowane są na specjalnym wale nawojowym, ocynkowanym instalowanym w nadprożu lub na końcu prowadnic poziomych
w zależności od rodzaju zastosowanego prowadzenia. W bramach typu St40Si układu sprężyn skrętnych z wałem zastąpiony jest poprzez zastosowanie wału rurowego i odpowiednio dobranego napędu elektrycznego przenoszącego cały ciężar bramy.
PARAMETRY OTWORU BRAMOWEGO

H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych
h – wysokość pomieszczenia
SCHEMATY I TYPY PROWADZEŃ
Z uwagi na przestrzenną charakterystykę zabudowy bram segmentowych, decydującym czynnikiem warunkującym prawidłowy montaż jest właściwy dobór konstrukcji prowadzenia, odpowiadający lokalnym warunkom technicznym. Oferujemy różne systemy, które z powodzeniem mogą zostać dopasowane do każdej sytuacji.
STL PROWADZENIE STANDARDOWE


LHR PROWADZENIE NISKIE Z WAŁEM Z TYŁU
VL PROWADZENIE PIONOWE


HL PROWADZENIE PRZEWYŻSZONE

HL-INC PROWADZENIE PRZEWYŻSZONE SKOŚNE
Hlo PROWADZENIE PRZEWYŻSZONE Z WAŁEM OBNIŻONYM NA KONSOLI

Właściwe użytkowanie bram związane jest nie tylko z koniecznymi zabiegami konserwacyjnymi i serwisowymi, ale również wynika z właściwego zaprojektowania bramy spełniającego wymagania Klienta z uwzględnieniem jej możliwości zabudowy.
Od ponad 20 lat jako lider i prekursor rozwiązań technicznych wyposażamy nasze bramy tak aby spełniały rygorystyczne i najnowsze wymagania bezpieczeństwa zawarte w Normach Europejskich i znakujemy nasze wyroby znakiem CE.
Do takich urządzeń i rozwiązań zaliczamy między innymi:
1. Zabezpieczenie pęknięcia linki chroni przed niekontrolowanym opadnięciem skrzydła bramy w przypadku pęknięcia linek stalowych.
2. Zabezpieczenie pęknięcia sprężyn w przypadku pęknięcia jednej ze sprężyn skrętnej zapewniają maksimum bezpieczeństwa.
3. Urządzenie przeciwwyważeniowe bramy zaprojektowane dla małych lekkich bram otwieranych elektrycznie, tak aby uniemożliwić uniesienie bramy.
4. Specjalnie wyprofilowane prowadnice zapobiegające wypadnięciu rolek.
5. Osłony prowadnic pionowych odcinają od bezpośredniego kontaktu z elementami ruchomymi na prowadnicy pionowej.
6. Możliwość podłączenia systemu alarmowego do bramy automatycznej
7. Czujniki OSE w sytuacji zetknięcia z przeszkodą, zatrzymuje skrzydło bramy, a następnie cofa je do góry.
8. Fotokomórki zapewniają zatrzymanie bramy i jej powrót do pozycji otwartej, jeżeli w świetle przejazdu pojawi się przeszkoda.
9. Kurtyna świetlna zabezpiecza światło wjazdu za pomocą gęstej sieci wiązek świetlnych – idealne rozwiązanie do bram z furtkami o niskim progu.
10. Detektor ruchu wykrywa obiekty przed/lub za bramą w celu przekazania odpowiedniego sygnału sterującego do centrali
11. Sygnalizator świetlny informuje o położeniu i możliwości przejazdu przez światło bramy


Przekładnia łańcuchowa

Blokada przeciwpodważeniowa

Drzwi serwisowe w bramie

Okna

Okna ze stali nierdzewnej

Przeszklenie ALUDOOR

Kratki wentylacyjne
Czarna, wymiar 344x138mm.
Panel ALUDOOR
Wentylowany siatką ciągnioną.

Klapa odciągu spalin
